Marketing u nás v předvánoční době opět prakticky… Jak přes skupinové projekty posílit u velké firmy hodnotu firemní značky směrem k zaměstnancům? Ve třídě 3.MA mělo sedm studentských skupin na výběr firmy Mubea, Kion, Daikin a Kermi. Zábavné odpoledne pro celou rodinu s kulturou, cateringem atrakcemi, ale jak to celé udělat a sestavit? Zadání bylo od Jiřího Pěče, jednatele event marketingové agentury 4PRO. A výsledky? Jeho velká spokojenost a mnoho týmových pochval. Za ledové sochy a soutěž v pojídání zmrzliny, lidský stolní fotbal, Barber Shop, Ninja Factor, workshopy např. v otevírání šampusu lahví a v líčení a péči o pleť, ohledně cateringu např. za „všechny chutě světa“… Ale i za dětské soutěže a stezky. Programy takového dne se opravdu povedly. Malé odměny v podobě flash pamětí a firemních propisovaček to vše zakončily. Petr Toufar