
| Název projektu: | Moderní trendy pomocníkem napříč výukou | 
| Registrační číslo projektu: | CZ.1.14/2.4.00/34.03295 | 
| Operační program: | Regionální operační program NUTS II Jihozápad | 
| Prioritní osa: | 2 – Stabilizace a rozvoj měst a obcí | 
| Oblast podpory: | 2.4 Rozvoj infrastruktury základního, středního a vyššího odborného školství | 
| Datum zahájení projektu: | 01.06.2014 | 
| Datum ukončení projektu: | 27.08.2015 | 
| Celkové způsobilé výdaje projektu: | 7 827 030,00 Kč | 
| Spoluúčast Evropské unie: | 85% z celkových způsobilých výdajů projektu | 
Hlavním cílem projektu je pomocí nákupu nových přístrojů a zařízení zlepšit vybavení odborných učeben školy (konkrétně učebny elektrotechniky, grafiky, hardware, chemie, programování, 3D modelování) a prostor pro výuku všeobecně vzdělávacích předmětů (posilovna a tělocvična) a zajistit tak zkvalitnění procesu odborného a technického vzdělávání oborů Elektrotechnika, Informační technologie a Technické lyceum s maximálním důrazem na podporu získání klíčových odborných kompetencí žáka využitím těchto moderních technologií.
Další cíle projektu:
Projektem má na škole dojít k vytvoření vhodných podmínek pro zavedení nových metod výuky v různých předmětech s využitím moderní techniky ve výuce.
Specifické cíle projektu:
- zajištění plnění školního vzdělávacího programu,
- iniciovat změnu práce učitelů ve výuce celého spektra vyučovaných předmětů,
- kvalitou výuky a jejím propojením s aktuálním děním v praxi motivovat žáky ke studiu obecně.
Základní myšlenkou projektu je zvýšení kvality výuky v stěžejních předmětech studia. Toho bude dosaženo výrazným zlepšením vybavení učeben a prostorů pro výuku. 
Cílovými skupinami jsou:
- studenti VOŠ a SPŠE,
- vyučující VOŠ a SPŠE.
Přínosy pro studenty:
- získání praktických zkušeností,
- získání konkurenční výhody na trhu práce,
- zvýšení odborné kvalifikace.
Přínosy pro vyučující:
- získání praktických zkušeností,
- získání prostředků pro zefektivnění práce,
- zvýšení odborné kvalifikace.


 
		        						        		
			        	 
					        				        		
					        	 
	    					        		
				